find me ± INSTAGRAM ± TWITTER ± YOUTUBE ± BLOGLOVIN'

Thursday, May 31, 2012

This just in~! + food porn

Look who's back?
Yeah, I am. Sorry to disappoint you. lol

I had my final exam today and I sucked big time.. I passed, but I'm still pretty disappointed in myself. So yeah.. fuck me hard :C I feel like just being cozy with friends, watching movies - doing nothing. lol.. Anybody wanna join in on a slumber party? I won't mind traveling.. -sobs-
Anyway, to take my mind off my horrible performance today (spite my teachers trying to be nice), I did a bit of online shopping (bought three new shirts that I brought no pictures of today.. mwahaha) and then I wanted to show you what I got in the mail today + the grey version of those black pants I showed earlier. Wuiiih~! And I have food porn as well.. lol. More like "as always".

Food night with friends  - first of all. Hung out with Annemette and Jonathan this past Sunday, cooking, watching Asterix & Obelix and just hanging out. Super cozy!
천찬씨 here, however, managed to marinate the hamburger steaks in salt though >_> very clever. You cunning little.. He made it up to us by making epic crêpes though! He and I didn't have a  recipe.. so we just.. yeah, went with it XD
I made the kimchi soup this time! (every time, lol)! It was good : D We had a  good time either way (as we always do) so I'm pretty content. Sadly later that night Annemette went home early and she was omitted to hospital on Monday afternoon D': I WAS SO DAMN WORRIED! She's doing ok now, but the doctors need to figure out wth is going on ok. Or I will punch them.. hard.. >_> in the butt!
Food porn! Uhh.. to change the topic. lol. Pizza from today and dinner from.. I think.. possibly Saturday night. I'm not really sure anymore.. I feel as if this entire week has been a blur.

Okay shopping stuff! I bought three new tshirts as I wrote earlier and about a week ago I ordered these pants from kpopplus on eBay.. I think that's the store name.
Their site said that they ship out after one day of receiving clear payment - but after a week without change in order status I contacted them.. Turns out they're out of stock and expecting stock beginning of June.. which is cool, but why is it so FUCKING hard for people to log in to their fucking account and let others KNOW?! I don't get it.  Seriously.. it's so annoying that people can't even bother to make contact if there's been an unexpected change of events. Responsibility, y'all. I PAY YOU - YOU PROVIDE. Thank you.
Anyway, the other pair of new pants. Got Gavin hooked on these (cause they're sexual) and they're super comfortable! : D They're like the black ones I showed in a previous entry.. but grey. lol obviously.
And and and! New jewelry! UNFFFF~ I've been wanting that handcuff necklace for A LIFETIME. And now it's MINE. Nomss~ I waited like 1-2 weeks for it to ship from the YesAsia warehouse. UGHH. but it was definitely worth the wait.. and both items are LOVELY. 
Wanna see more of my jewelry?
^ hoho, yes I joined LUUUX. Come follow, befriend me and let's party! yay!

One of the main easons that my Korean is so fucking shitty (except for the fact that I'm a dumbass) is most likely that I'm falling back in love with jrock, causing my track of thought in Korean to be derailed.. quite often. lol. This is not only super impractical in class but also fucking annoying. So yeah, let's add that on top of all the other things that are a damn bother this week. Yay -_-" We also had rain today spite it being the most epic weather for the past 1.5 weeks. UGH.

To end this entry off, here are some of my favorite jrock songs ^__^)/ for your entertainment. Don't forget to hit me up on LUUUX.com!
Thanks for reading!
MUCH LOVE

Saturday, May 26, 2012

I got you sweatin' in this weather~

안녕하세요 여러분.
패션과 생활과 양들든 있다.
(Hello everyone
here is fashion, daily life and sheep)

Oh hi there, people! How y'all doing? It's hot as FUCK in Denmark these days, so my allergies are going nuts.. Forcing me to stay inside most of the time T_T Not too many comments on my last entry, so I'm simply gonna assume that it was too long for you to bother reading through. lolz. Hereby a shorter entry with some sexy pictures of sheep! I went for a bike ride with Nezumi yesterday after dinner, cause she wanted to show me this field with sheep as she figured I love sheep and love taking pictures. So yeah, here's the result of that!
I also finally received my new pants from Korea in the mail.. or well, they're from China. But they're made in Korea or something. Who cares.. they're fabulous! 
Sadly they're quite obviously made for skinny Korean dudes with no butts - so I have to wear them super low for them to NOT look awkward. Haha! Anyway, I love them to bits! Only have this one artsy-fartsy picture, so you'll have to settle with that. I bought two kinds - the ones above that have low pockets and strings on the zipper - and then a regular pair like my other black ones just in gray. ^__^)/
I also bought a bracelet from UNIQUEBEADS and since they're such lovely people, they gave me a promo discount code for my readers to use! You'll be getting 15% off your purchase AND after I refer 10 people (as if that's ever gonna happen) I'll get some sort of item for free... We'll see how that goes. lol. I bought the regular bead bracelet in black with a silver cross on it. Amazing for stacking and super affordable!
Purchase: UNIQUEBEADS
PROMO CODE: LMDN
15% off purchase

Hope you guys find something you like! ^__^)/

And to end this entry off. FOOD PORN.
I only have two pictures because.. well.. yeah I don't know. 
Thanks for reading!
Until next time~
MUCH LOVE

Monday, May 21, 2012

이렇게 좋은 주 (A Lovely Week Like This)

Hey, what music will you listen to?
What an interesting week it has been indeed. I had my semester assignment due today and I started pretty late (Sunday afternoon) - woopsies. I've been trying to not rip my hair out cause of my neighbors and their pests to kids. I was gonna work on my assignment both Wednesday and Thursday. I couldn't' even fucking nap cause those kids were so all over the damn place. Screaming, crying, fighting, throwing balls against walls and windows, downstair's oldest kid playing HOCKEY against the FENCES (wtf?) and walls, running in the hallways, banging doors, dragging shit across the floor upstairs. My fucking god.. I can't even.. I've been so tempted to call the cops on several occasions. Jeez, my neighbors are so lucky that I'm so TOLERANT and NICE. /barfs/
Anyway.. here's some tolerable shit to describe my last few weeks so far! ^__^)/
First of all I got my acceptance letter for Yonsei University in Seoul, South Korea! HELL YEAH! I didn't make arrangements for vaccinations yet though.. probably should get that going -__-" ugh. vaccinations ew. A lot of my friends are scared of needles - I'm not, I just hate to arrange and organize. Someone fix my vaccination arrangements for me, please. -__-"
Some serious lady-cramp fighting going on as well. With a large dose of The Mentalist! NOMS! And speaking of food porn...
You're welcome! My toilet also broke Thursday night and I literally thought that I was gonna die or some shit, but luckily my awesome dad helped me out via PHONE. LIKE A BAWS.
SELCA TIME. lolz. These pics are actually a few days old.. I just could never bother editing. I even think that they're from the party last Saturday night. LOLZ. Horrible, horrible parties that night. Ew. Some swanky hoe spilled her drink all over me. Not in a "Oops, I (myself) accidentally bumped into her causing her to spill a bit on me" - kind of way. That would've been completely ok. Ohhh no, it was more of a "Hi, I'm a drunk-ass fucking dumb-bum bitch dancing with a drink in my hand, happily busting into people and pouring my drinks down their neck for fun - oopsies".
I tweeted this nail polish a couple of days ago. Found it at the local Netto store along with a creme blue one. I like them ^__^)/
Moisturizer I got from KATIE. Suuuper nice! Using this one for day and my LUSH one for night now ^__^)~ works out perfectly! The texture is SOOOO nice!
NAKED FACE SELCA BAM! Hahaha may you suffeeeerrr~ all of youuu~! Wahaha!
My desktop! Still the wonderful Park Yong Hee, cause she's hot and I'm all about that. lolz.
Childhood flash back! My dad used to collect Beetle Bailey comics and we have them all over the house at home. I LOVED them since always and I found this collection of cartoons at a random Fona store somewhere. I was gonna pick one up for my dad too, but they only had one. Gonna go back later and see if I can find one for him too ^__^) He has this ONE VHS tape with cartoons on it, but there aren't that many. He deserves all of them! Haha :'D
My beloved Karl Kani sweats! They're beautiful - but they've gone back to the store. The left front pocket is completely RIPPED after two times wear and I hadn't even washed them yet -__-" Hopefully they can give me a new pair.. I really like them :C they're so soft and comfortable! I sent them off Friday though.. haven't heard a THING from them. Ugh.
This is... my love! My dad bought this one for me when I was about 4 years old - had her ever since. She has travelled with me EVERYWHERE I went.. both as a child and adult. I bring her everywhere I can and she's coming with me to Korea as well this August. Not gonna leave without her. She's survived a lot of shit; drinks spilled all over her, my brother bashing her against floor tiles (cause he's a mean fucker!) and me forgetting her in kindergarden and shit :C Her name is Flavia and I love her to death! If you harm her - you'll die. Painfully and slowly. ^__^)/
I bought this epic Ecko Unltd tshirt along with the KK pants. It's very soft and nice.. I imagine the pattern/print cracking and shit later on, but so far.. it's awesome : D and it has the rhino logo on the back! SEXUAAAL~!
FOOD PORN! More food porn! Hohoho~! Guess this doesn't look very appealing.. oh well, it was delicious!
NEW STUFF IN. This is what I got in the mail Friday! Wooo~! New jewelry and Infinite's first album! I only own Paradise repackage, so I felt like I owed it to my lovely boys to support them further.. hoho~! Will be popping this into my laptop to listen to it later on.. Maybe as a celebration after finals this week are over? Who knows~
Now to the jewelry! Got the Infinite necklace, a double-skull necklace and that middle bracelet ^__^)/ love it all!
NAILS! Painted my nails this color a few days ago.. I could've sworn that I edited this already.. but I can't find the edit now -__-" So annoying.. Anyway, it's China Glaze's RECYCLE. Love it! Wish it came out lighter than it really does, but oh well..

Sigma stuff! Yay!
Free gift! The eye shadow in "Grasp" from the Dare palette! Not bad ^__^)/
And three brushes! I ordered the shader brush on a whim..
And finally! MY SIGMA ORDER CAME IN! Wee~! I'm surprised customs weren't all over this.. I guess they only care about makeup brushes if the value is "0" lol. Here are the ones I got:
Small Contour F05
Tapered Blending E35
Eye Shading E55

Got finals and shit this week, so don't expect me to update much :C boo! Finals suck!
Thanks for reading!
MUCH LOVE~