find me ± INSTAGRAM ± TWITTER ± YOUTUBE ± BLOGLOVIN'

Monday, September 20, 2010

☆ Job interview ☆

So, I went to a job interview for Aldi today. Was there around 10:50 and a girl showed me around till the guy interviewing me had the time. He was on the phone.. So yeah, she showed me around and told me how it'd been going down for a while with people simply leaving, being sick for 4 weeks, people not doing anything etc. etc. So yeah, I think the interview went really good, and I was just called up by the guy, who said that it was my lucky day.. First I was like 'Huh?', but he said that I seemed to be crazy enough to fit in perfectly with the staff. Haha!


I'm SO happy right now, srsly. I've been buzzin' and fuzzin' about this stupid job-thing. Been so nervous that I'd never get a job EVER - and then I'm suddenly 'hired' - or well.. kinda.. The actual boss (as the interview-guy was simply a substitute) will come down sometime soon to write a contract, but still. xD Anyway, I wore a super simple outfit for the interview. I didn't wanna overdo it, to make them somehow think that I'd be some fashionista princess who chose fashion over practical matters - so I just went with simple jeggings, a long grey tank top and a striped cardigan that ties in the front.


Makeup wise, I just spot-covered my blemishes and leftovers from my breakout (which is why I haven't shown my face until now (MAJOR breakout, I tell you!)) with my Active foundation from Revlon. I put on a bit of mascara and that's it. Nothing too fancy. My hair is just as it is, but I added in a few extra curls.

My first day of work will be on Thursday. They're getting me right into it by handing me an 11 hour shift -WOAH! At the grillbar I had trouble just getting 4 hours in a day.. lol. I love Aldi already! WOO FOR JOBS!

9 comments:

  1. YAAY! CONGRATS!!!!!!! :DDDDDDDDD <3
    .. and loooking gooooooood in those pictures girlll! ;D

    ReplyDelete
  2. Thanks for following me! I followed back! congrats for hunting you job! have fun! =)) ps, i loveee ur hair!! i struggle to get big waves like that!

    http://sparklyplayground.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. CONGRATS!

    You're so pretty btw (:

    thanks so much for following and helping me reach my giveaway-ready stage :D

    ReplyDelete
  4. Awesome. I'm dreading the time I'll have to do a job interview too. That's a good decision with your outfit too! And I love your hair. :)

    Thanks for dropping by my blog!

    ReplyDelete
  5. Woaaaah congratulations ! Good luck for thursday x3

    ReplyDelete
  6. I love the way your fringe is in this photo, i always fail when i try to flick mines out or whatever :(

    I wish i could be as lucky as you with the job hunting! feels like my times never guna come lol

    x.ó

    ReplyDelete
  7. luv your hair, it's very pretty! *u*♥

    ReplyDelete
  8. haha yeah supposedly your not suppose put waterproof mascara but non waterproof is okay?!! (can't remember...)on the eyelash.. but, haha I didnt care at that time I wanted fuller look!! but after putting mascara I guess some of my eyelashes came off ;( its okay im going to get refills soon!! <333 btw, amazing!! you actually do one of those dog's performance thingy?! super awesome!!

    ReplyDelete
  9. haha yeah supposedly your not suppose put waterproof mascara but non waterproof is okay?!! (can't remember...)on the eyelash.. but, haha I didnt care at that time I wanted fuller look!! but after putting mascara I guess some of my eyelashes came off ;( its okay im going to get refills soon!! <333 btw, amazing!! you actually do one of those dog's performance thingy?! super awesome!!

    ReplyDelete

All ads and self-promotions WILL be deleted. Thank you for commenting! ^__^)/ 셀프프로모를하면안되세요. 댓글달으셔서고맙습니다